Úvodní stránka Objednávky
Objednávka květin a doplňkového sortimentu
- Objednávky přijímáme přes naše webové stránky www.darujtekvetinu.cz, emailem info@darujtekvetinu.cz, telefonicky na čísle +420 604 148 898 nebo osobně na prodejně. Nezaplacené objednávky nemohou být doručeny a předány.
- Všechny zaplacené objednávky jsou považovány za závazné.
- Automaticky potvrzujeme přijetí objednávky zasláním emailové zprávy nebo SMS zprávou zákazníkovi.
- V případě, že potvrzení o úhradě k zákazníkovi nedorazí, je potřeba nás kontaktovat, abychom ověřili stav objednávky.
- Potvrzení o doručení květiny zasíláme pouze na výslovné přání objednavatele, jinak považujte objednávku za doručenou ve Vámi požadovaný termín.
- V případě nedoručení vždy kontaktujeme objednavatele květiny.
- Objednávka může být změněna nebo stornována do 30 minut co byla učiněna nebo 24 hodin před dodáním.
- Při zrušení nebo změně online objednávek Vás prosíme o uvedení jejich pořadových čísel, aby se předešlo nedorozumění.
- V případě, že nebudeme moci z jakýchkoliv důvodů Vaši objednávku vyřídit, peníze Vám budou vráceny zpět v hotovosti na naší prodejně nebo zaslány na Váš (předem dohodnutý) bankovní účet.
- Všechny objednávky jsou splatné v českých korunách. V případě navrácení peněz bude finanční částka taktéž vrácena v korunách.
- Na objednávku je potřeba vždy uvést pravdivé informace.
- V případě opakované cesty na uvedenou adresu jsme oprávněni si účtovat dopravu a náklady s tím související.
- Pro co největší autentičnost květiny, dle vybrané fotografie a důvěru ve 100% kvalitu doporučujeme objednávat květiny a dárky s několikadenním předstihem, aby bylo možno případně doobjednat květiny, které by nemusely být momentálně skladem.
- Produkty vyobrazené v online katalogu se mohou lišit od skutečně dodaných květin a dárků.
- Vyhrazujeme si právo nahradit zboží uvedené v katalogu zbožím podobného vzhledu, druhu, barvy a stejné nebo vyšší kvality tak, aby bylo dosaženo co největší podobnosti.
- Prodávající může zrušit objednávku nebo její část v případě, že se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží nebo není momentálně skladem.
- Veškerý doplňkový sortiment je možno objednat pouze společně s květinovým darem.
- S odesláním objednávky objednavatel prohlašuje, že si přečetl a souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
- Jestli v našem katalogu nenajdete květinu, dle Vašich představ, není žádný problém uvázat kytici z jiných květů i barev, dle Vašeho požadavku.
- Objednávky na soboty, neděle je potřeba zaslat nejpozději v pátek do 16:00, objednávky na termín státních svátku je potřeba zaslat nejpozději do 16:00 posledního pracovního dne před svátkem.
- Před samotnou objednávkou na doručení květin doporučujeme, aby se objednavatel ubezpečil, že příjemce květiny bude v udanou dobu na zadané adrese, předejde se tím případným komplikacím.
- To samé platí pro správně vyplněný objednávkový formulář.
- Dále je důležité napsat, o jaké zařazení se jedná (v nemocnicích: doktor, doktorka, pacient, uklízečka, sestřička, případně povolání v různých firmách).
- Příjemce květinového daru, při převzetí květin a dárku podepisuje dodací list, který obsahuje počet a druh květů z kterých je kytice uvázána.
- Podepsáním tohoto dodacího listu a přijetím květiny příjemce souhlasí se vzhledem a také s množstvím a kvalitou, jedná-li se o řezané květiny, případně doplňkového sortimentu.
- Je tedy nutné, aby si zákazník dodávku pečlivě zkontroloval.
- Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Případné reklamace, musí být oznámeny do tří dnů ode dne doručení a to pouze písemnou formou.
- Vyhrazujeme si právo na vyřízení reklamace po dobu 24h po oznámení.
- Vyjádření k reklamaci probíhá opět písemnou formou.
- Garantujeme, že řezané květiny vydrží čerstvé nejméně 3 dny za předpokladu, že bude o květy správně pečováno ze strany odběratele (příjemce).
- V případě oprávněné reklamace má objednavatel nárok na výměnu zboží, či snížení ceny.
Anketa
Možnosti platby
- Převodem na účet